Translate

maandag 18 augustus 2014

Terug van vakantie bij de douane

Een dame komt per vliegtuig terug van vakantie in Zwitserland. Ze zit naast een priester. Tijdens de vlucht raken ze aan de praat. En zo komt het dat ze de Pastoor om een dienst vraagt. 'Eerwaarde, ik heb in Zwitserland een gloednieuw en hypermodern epileerapparaat gekocht, hij was niet goedkoop en ik heb dus de wettelijke limiet overschreden. Ik zal er invoerrechten moeten op betalen. Kan u mijn ladyshave niet verbergen in uw soutane?'
 
Pastoor: 'Natuurlijk, maar ik moet u waarschuwen: ik kan niet liegen!' Dame: 'Maar de douane zal u als priester niet verdenken en u doorlaten.' En ze geeft hem de ladyshave.

 
Aangekomen op Schiphol passeren ze de douanepost en de douanier vraagt aan de priester: 'Niets aan te geven?' 'Wel,' zegt de priester, 'van mijn hoofd tot aan de gordel, heb ik niets aan te geven!'
 
De douanier vindt dit antwoord een beetje vreemd en vraagt door: 'En onder de gordel?' 'Wel,' zegt de priester, 'daar bevindt zich een fantastisch apparaat bestemd voor vrouwen, dat nog nooit is gebruikt! 'De douanier barst in lachen uit en roept: 'Die is goed, eerwaarde! Volgende passagier graag!'

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Geef uw reactie! Alle reacties worden na een beoordeling geplaatst. Anonieme berichten worden niet geplaatst. .