Translate

zondag 30 november 2014

Bizarre reisklachten

‘Het strand was te zanderig, we moesten onze voeten zelfs wassen toen we terug in de kamer kwamen’. Dit is één van de vele klachten die touroperators, hotels en luchtvaartmaatschappijen afgelopen jaren te horen kregen van ontevreden klanten. Al die hilarische en vaak ongelooflijke klachten bundelde de Vlaamse journalist Mario De Wilde in zijn boek Flaters in het Reistheater.


Voorbeelden
We laten hierna enkele voorbeelden volgen:
• Niemand had ons gewaarschuwd dat er vissen in het water zouden zitten. Onze kinderen waren doodsbang.
• We gingen met vakantie naar Spanje en hadden een probleem met de taxichauffeurs. Het waren allemaal Spanjaarden.
Ik heb in Hongkong een Ray-Ban zonnebril gekocht van vier euro. En nu zie ik dat hij vals is.
Ik heb voor het eerst een all-in vakantie geboekt en nu ben ik maar liefst 5 kilo bijgekomen. Jullie hadden dat wel mogen zeggen.
We moesten buiten wachten op de boot en op de kade was geen airconditioning.
Kunnen we voor die Nijlcruise vanuit Zeebrugge vertrekken?

Boek
* Flaters in het reistheater, door Mario De Wilde, Uitgeverij Zorro, Prijs: 13,95 euro.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Geef uw reactie! Alle reacties worden na een beoordeling geplaatst.