Translate

vrijdag 7 november 2014

Een Mexicaan en een Nederlander in zaken

Er zit een Mexicaan tegen een palmboom te luieren. Hij raakt in gesprek met een Nederlander:


Nederlander: 'Waarom zit je hier te luieren? Je kunt beter die kokosnoten van die palmboom verkopen en daar geld mee verdienen.'

Mexicaan: 'Ja dat kan goed zijn. Maar wat ga ik dan doen met dat geld?'

Nederlander: 'Een kraampje kopen, meer kokosnoten verkopen, meer geld verdienen'.

Mexicaan: 'Dan heb ik veel geld. Wat doe ik dan?'

Nederlander: 'Als je spaart kan je een fabriek kopen en miljonair worden'.

Mexicaan: 'Als ik miljonair ben wat dan?'

Nederlander: 'Dan kan je heel je leven lang heerlijk zitten luieren in de zon, onder een palmboom'.

Mexicaan: 'Dat doe ik nu toch ook?'

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Geef uw reactie! Alle reacties worden na een beoordeling geplaatst. Anonieme berichten worden niet geplaatst. .