Translate

donderdag 9 april 2015

Vier moppen

De vader: "Vind je dat mijn zoon op mij lijkt?"
De vriend: "Ja, maar dat is niet erg. Als hij maar gezond is".



Rik reed op de snelweg richting Amsterdam toen hij plotseling naar het toilet moest. Hij stopte bij het eerste het beste benzinestation en liep er naar de toiletten. De eerste was bezet dus nam hij de tweede. Net toen hij op de pot zat, begon iemand tegen hem te praten. "Hallo, alles in orde?" Rik vond het noch de plaats noch het tijdstip om een babbeltje te beginnen, maar uit beleefdheid antwoordde hij toch. "Eh ja hoor, alles goed." "Wat ben je aan het doen?", vroeg hij. "Wel eh, ja, ik ben aan het poepen hé,  net als jij" Toen hoorde hij de man geïrriteerd zeggen: "Sorry schat, maar ik ga je straks terugbellen. Er zit een onnozele man naast mij op toilet die op al mijn vragen een antwoord geeft."

Een auto waarin een echtpaar zit, wordt tegengehouden door de verkeerspolitie. "Is er iets, agent", vraagt de man aan het stuur. Agent: "Ik moet u een boete geven, omdat u 75 km/u reed waar u maar 50 mag rijden." Man: "Ach agent, ik reed hoogstens 60." Vrouw tegen man: "Maar Frans toch, je reed zeker 80!" Kwade blik van man naar vrouw.
Agent: "U krijgt ook nog een boete, omdat uw achterlicht kapot is." Man: "Ach agent, dan moet dat juist gebeurd zijn." Vrouw tegen man: "Frans, vorige week zei je nog dat je dat achterlicht moest vervangen." Kwade blik van man naar vrouw.
 Agent: "En meneer, ook nog een boete omdat uw uw gordel niet aan hebt." Man: "Ach agent, dat kunt echt niet maken, want ik heb hem uitgedaan toen u van uw motor stapte en naar mij toe kwam." Vrouw tegen man: "Maar Frans, je doet nooit je gordel aan. Je vindt dat te lastig."
De man geraakt over zijn toeren en roept tegen zijn vrouw: "WILT JE POTVERDORIE JE MOND NU EENS HOUDEN" Agent tegen vrouw: "Roept uw man dikwijls dit soort dingen tegen u?" Vrouw tegen agent: "Nee agent, alleen als hij zat is."

In het Stedelijk museum staat een man een halfuur te staren naar een schilderij met de titel 'Lente'. Op het schilderij staat een blote dame afgebeeld. Haar sensuele delen zijn bedekt met vijgenbladeren. Zijn echtgenote komt naast hem staan, schat de situatie in en zegt venijnig: "Je wacht zeker tot het herfst wordt?"

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Geef uw reactie! Alle reacties worden na een beoordeling geplaatst. Anonieme berichten worden niet geplaatst. .