Translate

zondag 10 mei 2015

Moederdag: vijf grapjes over het huwelijk



Mijn vrouw en ik zaten zaten TV te kijken, terwijl ik zapte met de afstandbediening.
Ze vroeg: Wat is er op de TV?
 Stof, zei ik.
 Toen is de ruzie begonnen...

Mijn vrouw bekeek zich in de spiegel en was niet tevreden met wat ze daar zag.
 Ze zegt: Ik voel me verschrikkelijk, ik vind me oud, dik en lelijk. Ik heb het
 werkelijk nodig dat je me onmiddellijk een compliment maakt.
 Ik antwoordde: Je zicht is uitstekend.
 Toen is de ruzie begonnen...

Mijn vrouw gaf een heimelijke tip voor wat ze graag wilde voor haar verjaardag.
Ze zei: ik wil een nieuwe en hij moet van 0 naar 100 gaan in 3 seconden.
 Ik kocht voor haar een weegschaal.
 Toen is de ruzie begonnen...

In de supermarkt vroeg ik mijn vrouw of we de aanbieding van 2 kratjes bier
 voor 15 euro zouden nemen. Ze zei nee en zonder mijn advies te vragen kocht ze
 een  pot  'revitaliserende crème' van 15 euro.

 Ik zei haar dat een kratje bier me veel meer dan de crème zou helpen om haar
 mooi te vinden.

 Toen is de ruzie begonnen...

 Toen God de mannen schiep,
beloofde hij aan de vrouwen
dat goede en ideale mannen
in alle hoeken van de wereld konden gevonden worden.
 En toen maakte hij de aarde rond.


====================

Beluister en bekijk ook:

* Hans Dorrestijn zingt "Moederdag"

*
Van Kooten en de Bie - Cor van der Laak - Moederdag
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Geef uw reactie! Alle reacties worden na een beoordeling geplaatst. Anonieme berichten worden niet geplaatst. .