Translate

vrijdag 8 april 2016

Drie grappen

Bier
Drie vertegenwoordigers van verschillende brouwerijen komen elkaar tegen in een café. Twee bestellen een pilsje van de brouwerij waarvoor zij werken. De derde bestelt echter een cola. De andere twee vragen waarom hij geen pilsje bestelt. Antwoordt deze: "Als jullie geen bier drinken dan doe ik dat ook niet!"



Groen
Er staan twee blondjes voor een stoplicht.
 Zegt de een tegen de ander: "Het is groen".
Zegt de ander: "Een kikker".

Bellen
De telefoonrekening is extra hoog.
 Vader roept het gehele gezin bij elkaar en zegt:
 'Zo'n telefoonrekening dat kan echt niet meer. Wat voeren jullie in hemelsnaam uit? Ik ben het zelf niet. Ik telefoneer bijna altijd van op het werk.'
 Moeder reageert:
'Ja maar, ik gebruik ook altijd de telefoon op mijn werk. Ik ben het ook niet.'
 Waarop de dochter zegt :
 'Ik zeker niet, ik doe mijn gesprekken met de telefoon op mijn stageplaats.'
 Alle blikken wenden zich dan naar de Poolse werkster, waarop die reageert: 'Wat is er mis met mij? Iedereen hier belt toch vanaf zijn werk!'

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Geef uw reactie! Alle reacties worden na een beoordeling geplaatst. Anonieme berichten worden niet geplaatst. .