Translate

dinsdag 3 mei 2016

Drie mopjes

Tijdens een bezoek aan een verpleegtehuis vraagt de bezoeker aan de directeur wat het criterium is of een patiënt opgenomen moet worden.
"Wel", zegt de directeur, "we vullen een badkuip met water, dan krijgt de patiënt een theelepel, een theekop en een emmer en vragen we hem/haar om de badkuip leeg te maken."
"Oh, ik snap het", zegt de bezoeker, "een normaal persoon gebruikt de emmer omdat die groter is dan een lepel of een kop."
 "Nee", zegt de directeur, "een normaal persoon zou de stop uit de badkuip trekken, wilt u een bed bij het raam of in het midden?"

=============



=============

Mijn vrouw en ik zaten op de bank terwijl ik zapte met de TV afstandsbediening van de TV.
Ze vroeg: ' Wat is er op de TV?'
 'Stof', zei ik.
 Toen is de ruzie begonnen...

=============

Mijn vrouw bekeek zich in de spiegel en was niet tevreden met wat ze daar zag.
' Ik voel me verschrikkelijk, ik vind me oud geworden, te dik en gerimpeld. Ik heb het
werkelijk nodig dat je me onmiddellijk een compliment maakt.'
Ik antwoordde: 'Je zicht is uitstekend.'
Toen is de ruzie begonnen...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Geef uw reactie! Alle reacties worden na een beoordeling geplaatst. Anonieme berichten worden niet geplaatst. .