Translate

dinsdag 17 mei 2016

Koningshuis is hele grote doos snoep voor Lucky TV

Sander van de Pavert houdt altijd een goed gevoel over als hij voor Lucky TV een filmpje over Willem-Alexander mag maken. "Willy staat dicht bij mezelf." Over Maxima, die vandaag jarig is en 45 jaar wordt, rept hij niet.

 
Goed gevoel
"Willy is iets dat ik op kan pakken als ik nergens anders zin in heb. Als ik de hele dag aan een filmpje heb gewerkt hou ik daar altijd een bepaald gevoel aan over dat soms heel erg samenhangt met het onderwerp. Soms ben ik zelfs gefrustreerd, maar aan Willy hou ik altijd een goed gevoel over."
De Pavert vertelt in gesprek met VARA Gids dat het Koningshuis een "hele grote doos snoep" is waar hij uit kan blijven putten. Dat maakt het voor hem leuk om te blijven doen. "Het is ook het vooruitzicht dat zij daar nog heel lang aan vast zitten."

Fietsfabriek
De maker van Lucky TV neemt het Koningshuis op de hak, maar vindt eigenlijk dat de koning alle staatsbezoeken heel goed doet. "Wij denken lekker op staatsbezoek en zo, maar als je ziet wat hij daar dan doet. Dan is-ie weer naar een fietsfabriek geweest en daar doet hij dan ook zijn best."

Bekijk
* Lucky TV - Koning Willy op werkbezoek
* Willy vergeet de verjaardag van Max

Bron: Nu.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Geef uw reactie! Alle reacties worden na een beoordeling geplaatst. Anonieme berichten worden niet geplaatst. .