Translate

donderdag 16 juni 2016

Bent u een tweep?

Begin deze week kreeg ik een bericht in mijn mailbox, dat ik tot de top 100 van de populairste twitteraars van Nederland en Vlaanderen zou behoren.


Mentions
Dit eerbetoon viel me te beurt vanwege het dagelijks publiceren van een bericht in Twitter. De titel van deze blog publiceer ik namelijk iedere dag als tweet. Mijn twitteraccount heeft, zo stond er verder in de kop, wellicht niet de meeste followers, maar wel de meeste @mentions.

Tweeps
Ik stond daarom, aldus het bericht, genoemd onder de tweeps. Ik wist niet, wat dit inhield, dus snel op Google gezocht en ja hoor, daar vond ik, wat een tweep is. Gewoon iemand, die twittert.

Weer wat geleerd!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Geef uw reactie! Alle reacties worden na een beoordeling geplaatst. Anonieme berichten worden niet geplaatst. .