Translate

woensdag 7 september 2016

Effectieve autoreclame

Autoreclame, u kent het wel. Maar de Canadese loodgieter Nick Hudson zette het wel op een heel ludieke wijze in om zijn jonge zaak te promoten...



Hudsons zaak bestaat nog maar zeven weken en de jonge loodgieter moest dringend nieuwe klanten aantrekken. Een originele tekening op de zijkant van zijn auto, waarbij het lijkt alsof hij al rijdend op het toilet zit, heeft die job meer dan geklaard: de telefoon staat nooit meer stil. "Ik wilde de aandacht van de mensen trekken, zodat ze ook meteen naar de naam van mijn zaak kijken", zegt Hudson.

Positieve reacties
De loodgieter vreesde aanvankelijk wel dat sommige mensen aanstoot zouden nemen aan de tekening, maar tot nu toe heeft hij alleen nog maar positieve reacties gehad. "De telefoon blijft maar rinkelen en de mensen lijken het vooral leuk te vinden. Een oudere dame stak pas nog haar duim naar me op toen ik  voorbij reed."
Het enige nadeel is dat Hudson nu tijdens zijn werk enkel nog maar groene t-shirts kan dragen, maar dat neemt hij graag voor lief.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Geef uw reactie! Alle reacties worden na een beoordeling geplaatst.