Translate

donderdag 9 februari 2017

Appelallergie? Eet een Santana of Elise

Ik heb al langere tijd last van 'appelallergie'. Dat werkt als volgt. Ik eet een appel en ziedaar, de uitgang van mijn neus in mijn mond begint heftig te kriebelen, ik ga achter elkaar verschillende keren niezen en krijg hevige jeuk en tranen in mijn ogen.


Dus at ik nooit geen appels meer. Tot gisteren en vandaag! Toen heb ik de speciale appel voor mijn soort mensen uitgeprobeerd. 

Nooit van gekomen
Ik geeft het toe: dat had ik veel eerder moeten doen. Maar ja, het was er nooit van gekomen. Of omdat ik de naam van het speciale merk vergeten was, als ik bij de groentenboer stond. Of omdat het merk Santana of Elise niet bij de groentenboer of supermarkt voorhanden was.

Lekker
Eergisteren was dat wel het geval, op de markt! Dus twee Santana's gekocht om uit te proberen. En ja, hoor, beide keren geen last gehad na het eten! Ik behoor dus tot de 60% van de mensen met een milde vorm van appelallergie, die deze appel wel verdragen. En de Santana is nog een lekkere appel ook. Wat een genoegen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Geef uw reactie! Alle reacties worden na een beoordeling geplaatst. Anonieme berichten worden niet geplaatst. .