Translate

dinsdag 2 januari 2018

Er wordt tegenwoordig overal maar gebeld

Het is een gewoonte geworden. Overal je smartphone gebruiken.  Dat leidt tot onderstaande situaties.



Ik reed op de snelweg vanuit Amersfoort richting Utrecht toen ik plotseling naar het toilet moest. Ik stopte bij het eerste het beste benzinestation en liep er naar de toiletten.

De eerste was bezet, dus nam ik de tweede. Net toen ik op de WC zat begon een man naast me te praten.
"Hey, alles in orde?".
Ik vond het noch de plaats noch het tijdstip om een babbeltje te beginnen, maar uit beleefdheid antwoordde ik toch.
"Euh, ja hoor, alles goed."

"Wat ben je aan het doen?", vroeg hij.
Een rare vraag maar ja, je wilt niet onbeschoft doen, dus geef ik opnieuw antwoord:
"Wel euh, ja, ik zit op het toilet hé, net zoals u."

Toen hoorde ik die man geïrriteerd zeggen:
"Sorry schat, maar ik ga je straks terugbellen, er zit een onnozele hals naast me op het toilet die op al mijn vragen antwoord geeft."

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Geef uw reactie! Alle reacties worden na een beoordeling geplaatst. Anonieme berichten worden niet geplaatst. .