Naar beginpagina:

vrijdag 11 mei 2012

Speciale beha tegen hete zomer (mét muntblaadje!)

Hoewel het er nog niet op lijkt verwacht ondergoedfabrikant Triumph een warme zomer. Althans in Japan. Vandaar, dat het bekende merk daar een 'Bra Super Cool' heeft gepresenteerd.



Met muntblaadje en belletje
De speciale beha bevat een gel die koud wordt in de diepvriezer, maar toch zacht blijft. Daardoor heeft de vrouw in de zomer een fris gevoel, aldus Triumph in een persbericht. De beha is bovendien versierd met een muntblaadje dat een frisse geur verspreidt, en een belletje dat lijkt op een traditionele wind-gong.

Inventief
In Japan is de koele beha gepresenteerd om te tonen dat het belangrijk is inventief te zijn om energie te besparen. Nu alle kerncentrales in Japan gesloten zijn, dreigt deze zomer bij warm weer en volop draaiende airco's een energietekort in kantoren en winkels, als de inwoners hun verbruik niet beperken.

Bloedheet in Nederland
En nu maar hopen, dat het hier ook snel bloedheet wordt, zodat de Bra Super Cool naar Nederland geëxporteerd kan worden. We adviseren Triumph om een en ander dan als 'innovatief' te presenteren en als 'hét toonbeeld van duurzaamheid' en 'verantwoord maatschappelijk ondernemen'. Niemand weet weliswaar wat die termen inhouden, maar het klinkt wel zeer verantwoord!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Geef uw reactie! Alle reacties worden na een beoordeling geplaatst. Anonieme berichten worden niet geplaatst. .