Naar beginpagina:

donderdag 10 januari 2013

Via glamping, een staycation en social travel werken aan je personal branding

De jaarlijkse Vakantiebeurs is begonnen, dus vliegen de nieuwe modewoorden je om de oren: glamping, staycation en social travel.



Glamping
Glamping, oftewel ‘glamorous camping’, is dé nieuwe trend op kampeergebied. Het comfort van een hotel gecombineerd met de natuurlijke omgeving en de vrijheid van een camping. Tijdens uw glamping vakantie verblijft u in een compleet ingerichte luxe tent (lodgetent) of een sfeervolle mobile home (luxe stacaravan) en kampeert u geheel in stijl, voorzien van alle gemakken.

Staycation
De zogenaamde staycation is een ander woord voor thuisblijfvakantie. De staycation ontstond in 2008/2009 in Amerika en waaide via Engeland over naar Nederland. De trend werd dus geboren uit financiële nood, maar is inmiddels in Nederland gecultiveerd tot trending

Social Travel
Social travel betekent logeren bij de lokale bevolking. Het is een steeds populairder wordende manier van reizen: via internet kun je een slaapplaats regelen bij een onbekende in huis.

Personal branding
Tenslotte: vakantievieren is een geliefd onderwerp bij gesprekken op feesten en partijen. Je kunt er mee snoeven. Het is belangrijk voor je personal branding, voor wie je bent als persoon. Zo beweert de reiswereld.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Geef uw reactie! Alle reacties worden na een beoordeling geplaatst. Anonieme berichten worden niet geplaatst. .