Naar beginpagina:

zondag 7 april 2013

Waarom katten in een reclamecampagne effect hebben.


U ziet ze veel, katten, die optreden in reclamecampagnes. De reden ligt voor de hand: zulke campagnes hebben een gunstig effect op de verkoop van het product.


Negen redenen
Zo lanceerde een Brits melkmerk een filmpje met een kat ('Cats With Thumbs') en zag zijn verkoop stijgen met 8%. David Zaleski geeft in een recent artikel over marketing niet minder dan negen redenen waarom katten zo bruikbaar zijn. Zo creëren ze een emotionele band met je merk, projecteren ze menselijke emoties en zijn kattenfilmpjes populairder dan die van andere dieren en worden dus zeer intens bekeken en aan elkaar doorgetipt.

Hierna enkele voorbeelden van zulke reclames:
* 'Cats With Thumbs'-campagne.
* Kia Picanto: Small but mighty
* Funny Toyota Cat Commercial
* Vimeo: Cat Herders

Link
* 9 reasons your marketing should include cats

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Geef uw reactie! Alle reacties worden na een beoordeling geplaatst. Anonieme berichten worden niet geplaatst. .