Maarten van der Weijden is dit jaar de meest irritante BN-er in een reclamespot. Daarvoor kreeg hij de Loden Leeuw 2013. Bonprix won als meest irritante reclame.
Meest irritante BN-er
Maarten van der Weijden acteerde in een spotje van verzekeraar Menzis en kreeg daarvoor een kwart van de stemmen. Het publiek gaf Sylvie Meis voor haar Hunkemöller reclame 23 procent. Daarmee werd ze tweede. Derde werd Ali B.met 20 procent van de stemmen voor een spot van Mobile.
Irritantste Reclame
In de categorie Irritante Reclame is Volkswagen op de derde plek geëindigd met ruim 20,9 procent. Vanish Oxi Action werd tweede met 23,4 procent. De Loden Leeuw ging dit jaar naar Bonprix, die bijna 25% van de stemmen kreeg.
Belijk de winnende spotjes in de RADAR-uitzending
* Loden Leeuw 2013
Lees ook
* Gaat Bram Moszkowicz Patricia Paay opvolgen?
Geen opmerkingen:
Een reactie posten
Geef uw reactie! Alle reacties worden na een beoordeling geplaatst. Anonieme berichten worden niet geplaatst. .