Naar beginpagina:

woensdag 7 maart 2018

Albert Heijn komt met slimme inhaker op grap in De Luizenmoeder

Grote kans dat u ‘m gezien hebt: de laatste aflevering van De Luizenmoeder. Zondagavond keken weer ruim 3 miljoen mensen naar het ongelooflijk populaire programma.



De oplettende kijker zag wellicht al dat éne fraaie detail: het mokkataartje met de 35%-kortingsticker van grootgrutter Albert Heijn erop.

De boel de boel laten
Voor wie de aflevering heeft gemist: directeur Anton probeert juf Helma de deur te wijzen. Zij werkt al decennialang op school en misschien is het tijd dat ze met pensioen gaat, aldus Anton. Of zoals hij het zelf zegt “de boel de boel te laten.”


Slimme inhaker
Als ‘blijk van waardering’ voor ál die jaren inzet, schuift hij een mokkataartje van de Albert Heijn haar kant op. Mét de 35%-korting-sticker!
En nu heeft Albert Heijn daar op een wel héle slimme manier op ingespeeld. Dat mokkataartje haal je nu deze week voor, jawel, 35 procent korting bij de supermarkt.

Bron: Libelle

Meer informatie over bovengenoemd fragment uit de Luizenmoeder op de nieuwe extra Facebookpagina van Leuk en Informatief

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Geef uw reactie! Alle reacties worden na een beoordeling geplaatst. Anonieme berichten worden niet geplaatst. .