Translate

dinsdag 16 februari 2016

Dom blondje in KLM-vliegtuig

 
 

In een KLM-vliegtuig richting Montreal staat ineens een mooie blonde vrouw op en loopt van de economy class naar het business class gedeelte en vlijt zich in een comfortabele zetel. Een steward ziet dat en gaat er achteraan. Hij tikt de blondine op haar schouders en vraagt haar ticket. Na deze bestudeerd te hebben zegt hij tegen de dame: 'Sorry mevrouw, maar dit is business class en u heeft een ticket voor economy class.' De blondine roept: 'Ik ben blond, ik ben mooi, ik ga naar Montreal en ik blijf hier zitten!'
 
De steward meldt dit voorval in de cockpit en de co-piloot gaat even poolshoogte nemen. 'Mevrouw,' zegt hij, 'waarschijnlijk heeft u de steward niet begrepen, maar uw ticket is niet geldig voor dit gedeelte van het toestel. U dient zich naar het economy gedeelte te begeven.' De vrouw roept weer: 'Ik ben blond, ik ben mooi, ik ga naar Montreal en ik blijf hier zitten!'
 
De co-piloot meldt dit aan de piloot. Die zegt: 'Wacht maar even. Ik ben getrouwd met een blonde vrouw. Ik spreek 'blonds'.' De piloot gaat naar de blonde dame en fluistert haar iets in het oor. Zonder slag of stoot staat de vrouw op en begeeft zich onmiddellijk naar de economy class.
 
De steward en de co-piloot vragen de piloot hoe hij dat in hemelsnaam geflikt heeft. 'Simpel,' zegt de piloot, 'ik heb tegen haar gezegd dat de business class niet naar Montreal gaat!'

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Geef uw reactie! Alle reacties worden na een beoordeling geplaatst. Anonieme berichten worden niet geplaatst. .