Translate

woensdag 17 augustus 2016

Een dampende drol op de WC, dat is pas belangrijk!

Windsurfer Dorian van Rijsselberghe won enkele dagen geleden voor de tweede maal goud op de Olympische Spelen. Maar de eerste dampende drol van zijn dochter Lise op de WC vond hij belangrijker.


Na zijn overwinning belde hij direct met zijn vrouw Sasha. "Zij was zo blij voor me, de lieverd. Ik ga lekker veel met haar doen de komende tijd. En met de kleine. Sas vertelde me dat Lise vrijdag voor het eerst op de pot had gepoept. Haha, ik deed mijn ding op het water, die kleine op de plee. Gouden medaille? Me reet. Een foto van een dampende drol op de whatsapp, dát is pas belangrijk."

Kleinkinderen
Wij beleefden vandaag voor de tweede keer, dat een kleinzoon van ons in onze aanwezigheid voor het eerst op de WC een mooie drol achterliet. Ook wij hebben vandaag zijn ouders via een foto op whatsapp van dit heuglijke feit kond gedaan. En geconstateerd, dat onze kleinkinderen blijkbaar hun eerste drol op de WC graag in onze nabijheid doen. Wij beleven dat als een groot compliment!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Geef uw reactie! Alle reacties worden na een beoordeling geplaatst. Anonieme berichten worden niet geplaatst. .