Translate

zondag 25 juni 2017

De grappigste leugentjes die ouders hun kinderen vertellen

We herinneren ons allemaal nog de donkere dag waarop we ontdekten dat Sinterklaas helemaal niet de goedheilig man was die we dachten dat hij was. Of dat je van korstjes helemaal geen borstjes kreeg. En zo zijn er nog heel wat leugentjes die ouders hun kinderen vertellen opdat ze hun bord zouden leeg eten, braaf gaan slapen en flink hun tanden poetsen. Een overzichtje.


Online zijn er heel wat overzichtjes gewijd aan dit soort leugentjes. En ze zijn stuk voor stuk de moeite. Wij selecteerden de leukste.

De leukste

"Mijn vader vertelde mij dat mensen maar 10.000 woorden per maand krijgen. Als je de limiet bereikt, kan je niet meer praten tot het begin van de volgende maand. Ik was een behoorlijke babbelkont, dus telkens als ik te veel begon te tetteren, zei mijn vader: "Opgepast, ik denk dat je al aan 9.000 zit." En ik was meteen weer stil."

"McDonalds is alleen voor verjaardagsfeestjes. Je moet uitgenodigd worden voor je binnen mag." - 

"Mijn mama maakte mijn broer en ik wijs dat er een pinguïn achter onze koelkast leefde. Als we de deur te lang open lieten staan, dan zouden we zijn koelte stelen en zou hij boos worden en tevoorschijn komen om ons te bijten. Het werkte bij mijn broer, maar ik vroeg haar om de koelkast te verplaatsen zodat ik de pinguïn zou kunnen aaien."

"Als de ijstruck muziek speelt, betekent dat dat alle ijsjes op zijn."

"Mijn zus vertelt haar kinderen dat hun tong paars wordt als ze liegen. Nu weet ze het meteen als ze een leugen vertellen, omdat ze met hun handen voor hun mond praten om hun tong te verbergen." -

"Mijn ouders vertelden mijn broer en ik dat we vroeger nog een ander broertje hadden dat in een paddenstoel was veranderd omdat hij niet wilde douchen. Ze hadden zelfs foto's van paddenstoelen in het fotoalbum."

Bron: Het Laatste Nieuws

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Geef uw reactie! Alle reacties worden na een beoordeling geplaatst. Anonieme berichten worden niet geplaatst. .