Translate

dinsdag 10 juli 2012

Zo wimpelt u een telemarketeer af!

U herkent de situatie wel: rond etenstijd gaat de telefoon en een vriendelijke telemarketeer informeert, of u iets wilt kopen. Bijvoorbeeld een product of een abonnement op een tijdschrift. Ik ben in zo'n situatie al direct uit mijn humeur en tracht de beller zo snel mogelijk af te poeieren.



Afwimpelzinnen
ConsuWijzer gaat ons hierbij nu helpen. Met o.a. het herkennen van gesprekken (die u kunt beluisteren), waarop deze telefoonverkopers u trachten in te palmen en te verleiden. En met voorbeelden van afwimpelzinnen, zoals:
- 'Nee, dank u. Ik heb geen interesse. Ik wil u vragen mij verder met rust te laten'.
- 'Ik ken u niet, Ik heb u niet gevraagd om mij te bellen. Daarom hang ik op'.

Lees en beluister
* Verkooptechnieken aan de telefoon

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Geef uw reactie! Alle reacties worden na een beoordeling geplaatst. Anonieme berichten worden niet geplaatst. .