Translate

vrijdag 2 augustus 2013

Michael Prins is de beste singer-songwriter

Michael Prins mag zichzelf de beste singer-songwriter van Nederland 2013 noemen. Na afloop van de live finale maandagavond werd hij gekozen door de jury onder leiding van Giel Beelen.

De zes finalisten
Zes finalisten
De zes finalisten speelden elk een zelfgekozen liedje uit een van de eerdere afleveringen van het programma en werden beoordeeld door vaste juryleden Eric Corton en Sanne Hans, en Tjeerd Oosterhuis en leden van Di-Rect en Kensington.
"Je maakte vanaf het begin indruk", zei Giel over Michael. "De onverschilligheid en chaos in je leven zit in je muziek. Daar maak ik me soms wel zorgen over, ik zou zeggen: hou je kop erbij."

Vol lof
Giel benadrukte dat het in het programma niet om de winst gaat. Ook over de andere vijf finalisten was de 3FM-dj vol lof. Lucas Hamming noemde hij een artiest, de 16-jarige Démira Jansen werd geprezen om haar groei, Judy Blank om haar 'gouden strot'. Jasper Mook heeft volgens Giel echt een bijzondere stem, en over Maaike Ouboter zei hij: "Nederland is een zangeres rijker. Ik kan niet wachten op je eerste cd."

Bekijk en beluister
* Michael Prins Doet Gerrit Dekzeil - Ik ben Gerrit

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Geef uw reactie! Alle reacties worden na een beoordeling geplaatst. Anonieme berichten worden niet geplaatst. .