Translate

zondag 24 november 2013

Rutte en Samson: grapje van de dag


Samson en Rutte zitten bij koning Willem-Alexander aan aan een diner. Zegt Rutte tegen Samson: "Moet je zien wat een mooi gouden bestek ze hier hebben. Daar wil ik wel een lepel van mee naar huis nemen." Hij pakt een lepel en stopt hem in z'n binnenzak.

Samson denkt: "Zo één wil ik ook wel hebben." Hij pakt een lepel, maar tikt per ongeluk tegen z'n kopje aan. "Oh, Samson wil wat zeggen," zegt Willem-Alexander. "Nou," zegt Samson, "ik vind het zo fijn dat we hier met z'n allen zijn en ik vind het een goed idee dat men ons heeft uitgenodigd."

En Samson gaat weer zitten, maar hij wil toch wel graag zo'n lepel hebben. Dus na vijf minuten probeert hij het opnieuw. Maar tikt weer tegen het kopje.

"Samson wil weer wat zeggen," zegt koning Willem-Alexander. "Nou, eigenlijk wil ik een truc laten zien," zegt Samson. "Kijk, ik heb hier een gouden lepel, die stop ik in m'n binnenzak, en kijk ik haal hem er bij Rutte weer uit..."

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Geef uw reactie! Alle reacties worden na een beoordeling geplaatst. Anonieme berichten worden niet geplaatst. .