Translate

dinsdag 11 oktober 2011

Herman Finkers: ik ben mij er eentje

Hermenegildus Felix Victor Maria (Herman) Finkers (Almelo, 9 december 1954) behoort tot de beste cabaretiers van Nederland.



Taalprijs
Hierna kunt u het prachtige fragment 'Ik ben mij er eentje' zien uit zijn vroegere show 'EHBO is mijn lust en mijn leven'. Op 26 november krijgt Finkers de Groenman-taalprijs. Deze wordt elke twee jaar uitgereikt aan een mediapersoonlijkheid in Nederland/Vlaanderen die zich onderscheidt door goed en creatief gebruik van de Nederlandse taal.

Linken
* Ik ben mij er eentje
* Website van Herman Finkers
* Wikipedia over Herman Finkers
* Een leuke videoclip bij het bekende Duet 'We staan samen sterk' van Brigitte Kaandorp en Herman Finkers

1 opmerking:

Geef uw reactie! Alle reacties worden na een beoordeling geplaatst. Anonieme berichten worden niet geplaatst. .