Translate

woensdag 5 juli 2017

Zo heurt het!

Een 70 jaar oude man komt de propvolle wachtkamer van de dokter binnen en gaat naar de receptioniste.
 

Zij zegt: "Goeiemorgen, waarvoor wilt u de dokter vandaag spreken?"
 "Ik heb iets aan m'n piemel," antwoordt de man. 
De receptioniste reageert verbolgen: "U kunt toch niet zulke dingen uitkramen in een volle wachtkamer."
 "Waarom niet? U vroeg mij toch wat er verkeerd was en dat heb ik u verteld", zegt hij. 
Waarop de receptioniste antwoordt: "U heeft de hele wachtkamer in verlegenheid gebracht. U had moeten zeggen dat er iets mankeerde aan uw oor of zoiets.
Bespreek het probleem maar verder met de dokter."

De man dient haar van repliek. "U zou de patiënten geen vragen moeten stellen in een wachtkamer vol met vreemden, als het antwoord hen in verlegenheid kan brengen." 
De man loopt naar buiten, wacht een paar minuten en gaat weer naar binnen.
De receptioniste lachte zelfgenoegzaam en zegt: "Ja? Zegt u het maar?"
"Ik heb last van m'n oor", zegt hij.
De receptioniste knikte goedkeurend, wetend dat hij haar advies heeft opgevolgd. "En wat is er met uw oor, meneer?"
"Ik kan er niet uit pissen", antwoordt hij.
De wachtkamer barst uit in luid gelach.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Geef uw reactie! Alle reacties worden na een beoordeling geplaatst. Anonieme berichten worden niet geplaatst. .