Translate

zaterdag 23 april 2016

Dit is de gemeenste Moeder ter wereld.

Toen Jaime Primak Sullivan haar kinderen op een ijsje wilde trakteren, had ze nooit verwacht dat dit zou uitdraaien op een harde levensles voor haar (b)engeltjes. En dan nog eentje die het hele internet zou veroveren.



Facebook
De ster uit de Amerikaanse realityserie 'Jersey Belle' beschreef enkele dagen geleden op Facebook wat er gebeurde met als slotconclusie 'Ik ben de gemeenste Moeder ooit'.

"Ik nam de kleintjes (8, 7 en 5 jaar oud) mee naar de 'Dairy Queen' voor een ijsje. Ze bestelden elk hun lievelingsdessertje. Een jong meisje (ik schat een jaar of 17) overhandigde de ijsjes. Niet één van mijn kinderen keek haar aan. Geen enkele kleuter zei 'Dank je' tegen haar noch tegen mij.
Dus ik wachtte en telde tot 10 in mijn hoofd toen ik zag hoe de kinderen zich van geen kwaad bewust waren en gewoon van hun zoete lekkernij genoten."

Toen vond Jaime het moment gekomen om in te grijpen.
"Ik nam kalm hun ijsjes af en smeet ze onmiddelijk in de vuilbak terwijl mijn kinderen verbijsterd toekeken. Ze werden hysterisch. Ik wachtte rustig af. Toen ze eindelijk beseften dat ik iets had te zeggen, zwegen ze.
Ik legde uit dat ze op een dag, indien ze geluk hadden, misschien ook in een ijskraam zouden werken zoals dat meisje. En dat ik hoopte dat de mensen hen dan wel een blik waardig zouden gunnen, recht in hun ogen zouden kijken en 'dank je' zeggen.
Mijn kinderen zijn op die leeftijd namelijk oud genoeg om manieren te leren en respect te hebben voor anderen.
Dus vandaag ben ik de gemeenste Mama ter wereld."


Likes
Haar post op Facebook heeft inmiddels al bijna 400.000 likes gekregen.
Bekijk de post op Facebook

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Geef uw reactie! Alle reacties worden na een beoordeling geplaatst. Anonieme berichten worden niet geplaatst. .