Translate

zaterdag 8 februari 2020

Leuke tweets over de komende storm

Morgen, zondag 9 februari 2020, krijgen we volgens de weerberichten een zeer zware storm, die de naam Ciara heeft gekregen.



Op Twitter regent het inmiddels al van de tweets hierover.

Een selectie:


Morgen maar eens wandelen met mijn graatmagere schoonmoeder.  En dan maar hopen dat Ciara...
 
Tweet van :Paul


'Ga je gang Ciara, blaas ons omver', aldus de juryleden Pierre Wind, Diana Woei en Dennis Storm tijdens de eerste auditieronde van Waaidols.
Tweet van Bruun


Waarom heeft de storm weer een witte naam? Waarom heet ie niet Mohammed, Khadija of Abubaba?
Tweet van OrbanTheBest


Ik hoop zo dat mn buurtjes vergeten de kat binnen te laten vannacht. Heb er niet veel problemen mee als dat beest 100 km verder op zn pootjes terecht komt. Dat gejank elke ochtend 
Tweet van JUF


Storm heeft ook voordelen. Ik woon in Antwerpen dus de kans dat ik dit weekend gratis cocaïne in mijn neus ga krijgen ligt 25% hoger dan normaal 
Tweet van Seppe Toremans


Hopelijk waaien er dankzij Ciara een paar kuteenden het land uit morgen
Tweet van Optyfen met eenden


Albert Heijn, gaan jullie morgen ook lekker dicht met die storm Ciara zodat de kids die vakkenvullen en kassa draaien niet door een razende storm met 120 km/u hoeven te fietsen of de ouders ze moeten halen?
Tweet van Richard


Wel HEEL toevallig dat net alles afgelast wordt als Ajax veel blessures heeft hé?! Ik zeg: dit zaakje stinkt! Bij het KNMI viert de pro-Ajax agenda weer hoogtij! Met hun code oranje!
Tweet van Steven


Dick Advocaat blijft wel ongeslagen op deze manier in de eredivisie
Tweet van Reinir Provily


Je kunt je toch bijna niet voorstellen dat stormen het miljarden jaren zonder twitter hebben moeten doen.

Tweet van Mark Traa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Geef uw reactie! Alle reacties worden na een beoordeling geplaatst. Anonieme berichten worden niet geplaatst. .