Translate

donderdag 14 november 2019

Kerstreclame John Lewis is weer een tranentrekker

Het Britse warenhuis John Lewis weet ieder jaar blijkbaar weer de juiste snaar te raken met haar kerstreclame. Vanochtend verscheen er traditiegetrouw een nieuwe commercial op YouTube. Een met een bijzondere boodschap die bij de kijkers voor de nodige ontroering zorgt. 




In de video zien we het draakje Excitable Edgar en zijn beste vriendin Ava. De twee maken samen van alles mee en bereiden zich voor op de feestdagen. Als het groene beestje een stel kinderen een sneeuwpop ziet bouwen, rent hij er enthousiast op af. Edgar heeft alleen één probleem: zijn neus spuwt vuur als hij opgewonden raakt. Dat zorgt ervoor dat de sneeuwpop direct smelt, evenals een ijsbaan. Een kerstboom die hij later in het filmpje ontdekt, vliegt in de brand. Kortom, kommer en kwel.

Opgesloten
Edgar is ondertussen zo bang geworden dat hij nog meer kerstversieringen en andere voorwerpen verwoest, dat hij zichzelf opsluit in zijn huisje. Hij wil niet nog meer schade aanrichten dan dat hij al heeft gedaan en met de kerstdagen in het vooruitzicht, lijkt het het groene draakje een goed idee om niet ten tonele te verschijnen. Zijn vriendinnetje Ava vindt dat echter zo rot dat ze met een idee komt zodat Edgar, net als ieder ander, kerst kan vieren met de anderen. Inderdaad, een kerstpudding, die Edgar met zijn vuur aansteekt.

Naar de 2 miljoen
De emotionele kerstreclame met toepasselijke muziek nadert inmiddels op YouTube de 2 miljoen views en zal er vast nog wel overheen gaan.

Bekijk
* Christmas 2019 Ad | John Lewis & Partners and Waitrose & Partners

Bron: AD

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Geef uw reactie! Alle reacties worden na een beoordeling geplaatst. Anonieme berichten worden niet geplaatst. .