Translate

zaterdag 20 januari 2024

Dit wordt dé Carnavalshit van 2024!

'Bier Is Voor Watjes' wordt ongetwijfeld dé carnavalshit van 2024! Piet en Harry zingen het lied.


De originele tekst luidt als volgt: 

Een avond alcoholvrij, dat is wel wat voor mij.
Ik ga er tegenaan en ik laat mijn pilsje staan.
Zegt er iemand thee, dan zeg ik: goed idee!
Doe mij een meter water, dat scheelt me weer een kater.

Want...

Bier, dat is voor watjes
Die niet om kunnen gaan met de realiteit.
Bier, dat is voor watjes
Een echte vent
Een echte vent drinkt cola light.

Ik loop de polonaise met Fristi, met twee rietjes,
En trek daarmee de aandacht van heel wat leuke grietjes.
Geen kots meer op de bank, ik voel me prima in balans.
Dat werkt in mijn voordeel als ik met de vrouwkes sjans.

Want...

Bier, dat is voor watjes
Die niet om kunnen gaan met de realiteit.
Bier, dat is voor watjes
Een echte vent
Een echte vent drinkt cola light.

Kom op jongens, doe de alcoholvrije vogeltjes dans!

Er stromen liters cola uit mijn grote pul.
Lekker naar de klote met mijn blikje 0.0.
Ik win met elk drankspel, ik loop elk lijntje recht.
Sla ik iemand op zijn bakkes, dan is dat gewoon terecht!

Want...

Bier, dat is voor watjes
Die niet om kunnen gaan met de realiteit.
Bier, dat is voor watjes
Een echte vent
Een echte vent drinkt cola light.

Beluister het lied:
Bier Is Voor Watjes - Gewoon Piet en Harry met Ferry van de Zaande

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Geef uw reactie! Alle reacties worden na een beoordeling geplaatst. Anonieme berichten worden niet geplaatst. .