Translate

zondag 9 augustus 2020

Ik ben helemaal klaar met die rode stoplichten!

STOPLICHTWAARHEID

Ik ben er helemaal klaar mee! Vanaf vandaag stop ik niet meer voor rode stoplichten. Onze overheid denkt te kunnen bepalen wanneer ik stil moet gaan staan en wanneer ik weer mag doorrijden? Dat is in strijd met de grondwet die bepaalt dat ik mag gaan en staan wanneer ik wil. Bovendien zijn er genoeg kruispunten in Nederland waar geen stoplichten staan. En daar gaat het ook goed. 

Ik ben dus helemaal klaar met de stoplichtsamenleving. Dat ik daarmee mezelf en anderen in gevaar zou brengen is onzin: het aantal verkeersdoden is in Nederland al jarenlang heel laag. Er gaan meer mensen dood aan Corona dan aan rode verkeerslichten. Maar daar hoor je niemand over, want dat wordt geheim gehouden door Google, Unilever en Cora van Nieuwenhuizen. En die fascistische flitspalen kunnen me gestolen worden.

Het rode stoplicht is een overblijfsel uit ons slavernijverleden, toen onze Romeinse overheersers nog konden bepalen wie er moest doorlopen en wie er mocht blijven staan, en moet dus zo snel mogelijk worden afgeschaft. 

Ik zeg daarom: het is tijd voor verandering. Samen tegen het rode stoplicht!

Bron: Facebookpagina van Hans Tobel (Zijn credits gaan naar Anja Tobel die zijn ogen heeft geopend!)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Geef uw reactie! Alle reacties worden na een beoordeling geplaatst. Anonieme berichten worden niet geplaatst. .