Translate

maandag 17 januari 2022

Vogelboulevard is veranderd in Kalverstraat

Ik ben een liefhebber van weidevogels. Dus fiets ik al tientallen jaren lang met regelmaat naar de Vogelboulevard. Op een stille weg door een wijds polderlandschap.

Helaas is van die stilte intussen weinig meer over. Dankzij Corona. Want steeds meer fietsers en wandelaars kruisen mijn pad. Met nogal eens een Ipad in hun oren. Of turend op hun smartphone. Steeds vaker vergezeld van een loslopende hond. 

Kalverstraat
De Vogelboulevard gaat steeds meer op de Kalverstraat lijken!
Ik hoop daarom, dat alles, inclusief de horeca, weer snel helemaal open gaat.
Corona-virus, kom mij hierbij te hulp! 

Lees ook:
* TV-journalist Tijs van den Brink als ramptoerist

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Geef uw reactie! Alle reacties worden na een beoordeling geplaatst. Anonieme berichten worden niet geplaatst. .