Er zijn van die reclames, waarvan je over de nek gaat. Het consumentenprogramma Radar kanaliseert uw afkeer. U kunt kiezen, welke reclame en welke reclamemakende Bekende Nederlander het meest irritant is.
De winnaars ontvangen de Loden Leeuw 2016. Tot 12 december hebt u de tijd. Iedereen die zijn/haar stem uitbrengt, maakt bovendien kans op een mooie draadloze speaker.
Genomineerden
Dit jaar zijn de genomineerden:
Loden Leeuw 2016 - Genomineerden Meest Irritante Reclame
• Tele2 – De ouderen van de toekomst
• Tuc – Alles Kan Land
• Leen Bakker – Leen's Loft
• Airwick – V.I.Poo
• Beter Bed – Frisse Lentedeals
Loden Leeuw 2016 - Genomineerden Meest Irritante BN’er in een Reclame
• Jan Smit – Pearl
• Frans Bauer – Robijn Wasmiddel
• René Froger - XLS Medical
• Anita Witzier - Stella Fietsen
• Ruben Nicolai – Youfone
Winnaars door de jaren heen
De Loden Leeuw wordt sinds 2002 uitgereikt. Eerder ging de Loden Leeuw onder meer naar: Tui (2015), HoyHoy.nl (2014) en Bonprix (2013). De Loden Leeuw voor BN'ers werd in die jaren gewonnen door: Adelheid Roosen (2015), Tim en Tom Coronel (2014) en Maarten van der Weijden (2013).
Stem
* Loden Leeuw 2016
Laatste nieuws (12-12-2016):
De Loden Leeuw voor meest irritante BN'er in een reclame gaat dit jaar naar Jan Smit voor zijn rol in de commercial van Pearle. Hij wint met 33 procent van de stemmen van Ruben Nicolai in Youfone (28%). De prijs voor de meest irritante reclame gaat naar Tele2 met De Ouderen Van Tegenwoordig. Zelden won een commercial met zo'n grote meerderheid.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten
Geef uw reactie! Alle reacties worden na een beoordeling geplaatst. Anonieme berichten worden niet geplaatst. .